Кількість занять: 7
Кількість годин: 14
Ціна (групове навчання): 3999.00 грн
Ціна (індивідуальне навчання): 13000.00 грн
Дата початку: за домовленістю
Facebook і Instagram сьогодні один з найпопулярніших інструментів для реклами практично будь-якого бізнесу, що дозволяє донести інформацію до цільової аудиторії, вибудувати з нею довірчі відносини, завоювати лояльність, захистити бізнес - репутацію. Саме тому все більше компаній, незалежно від розміру, вкладають багато часу і коштів, наймають SMM - фахівців, щоб організувати успішне просування бізнесу в цих соціальних мережах.
Наш навчальний центр на чолі з SMM-експерт готовий допомогти вам в отриманні актуальних знань на курсі з просування бізнесу в Facebook і Instagram! Курс побудований на великій кількості прикладів з різних напрямків бізнесу і підійде вам, якщо ви:
- хочете почати просувати себе або свій бізнес в Facebook, але не знаєте на 100% як це робити ефективно
- вже просувається в Facebook, але вас не влаштовує результат
- хочете залучати з Facebook клієнтів, відвідувачів на сайт, e-mail передплатників
- Власник бізнесу і бажаєте грамотно ставити завдання співробітникам, зайнятих просуванням вашого бізнесу в соціальних мережах і контролювати їх виконання
- хочете знаходити грамотних і досвідчених підрядників, правильно оцінювати їх потенціал і методи роботи для виконання просування
Вимоги до слухачів:
Для успішного навчання слухачам необхідно володіти основними навичками роботи з комп'ютером та мати досвід роботи у соціальних мережах. Також, для результативного навчання рекомендовано мати Сторінку (бізнес-сторінку, не особистий профіль) у Facebook, Instagram .
Курс призначений для:
- власників малого і середнього бізнесу, які планують просувати свій сайт / бренд / товар / послугу в Facebook, Instagram.
- фахівців з реклами, маркетологів, співробітників, що відповідають за підтримку іміджу та просування компанії в інтернеті
- для всіх, хто хоче освоїти нову спеціальність "smm- фахівець".
Умови навчання:
Після закінчення курсу ккожен слухач отримує авторський сертифікат НЦ Бейсік. Детальніше про сертифікати можна прочитати тут
Випускники цього курсу найчастіше записуються на курс Контекстна реклама Google Ads
Інформація про викладача:
Віталій Трохимчук – досвід роботи в маркетингу з 2016 року. Пройшов шлях від junior marketing manager до керівника відділу інтернет реклами. На даний момент є експертом з ведення рекламних кампаній у Google Ads, Facebook Ads агенції Jiwo Agency (рекламний бюджет проектів за 2020 рік понад 80 000 $). Як тренер з реклами у Facebook та Instagram Віталій працює з 2019 року.
Приклад уроку Віталія можна побачити тут.
requirements
who_is_this_course_for
Тема №1. Вступ
1.Місце соціальних мереж і таргетингу в системі маркетингу.
2.Цикл прийняття рішення і воронка залучення клієнта.
3.Спільнота, група, захід - що вибрати для просування свого бізнесу ?
4.Нюанси формування команди для просування в соціальних мережах
5.Що вибрати: просування своїми силами або аутсорсинг.
6.Створення сторінок в Facebook і Instagram. Типи облікових записів.
Тема №2. Робота з контентом
1.Особливості та види контенту для Facebook і Instagram.
2.Типи контенту: інформаційний, який продає, освітній, експертний, вірусний,Конкурси, UGC.
3.Створення контент-плану
4.Як зробити рекламний креатив, якщо ви не дизайнер
5.Збільшення показників залученості
6.Корисні сервіси для роботи з контентом:
- для аналіза сторінок конкурентів
- для автопостінга.
Тема №3. Таргетована реклама в Facebook і Instagram Частина 1
1.Принципи роботи таргетингу і фактори, що впливають на результат
2.Способи запуску реклами в Facebook і Instagram
3.Створення рекламного кабінету, знайомство з інтерфейсом
4.Що таке бізнес-менеджер і для чого він потрібен
5.Типи рекламних кампаній, їх структура
Тема №4. Таргетована реклама. Частина 2
1.Створення першої рекламної кампанії. Чому можуть не схвалити рекламну кампанію. Основні правила створення оголошення.
2.Як отримати перших передплатників за допомогою таргетированной реклами
3.Аудиторії: призначені для користувача, схожі
4.Що таке піксель і як його налаштувати
5.Знайомство з Google Tag Manager
6.Знайомство з Tag Assistant і Pixel Helper
Тема №5. Таргетована реклама. Частина 3
1.Налаштування подій пікселя
2.Інструменти для перегляду рекламних оголошень конкурентів
3.Робота зі звітністю
4.Особливості запуску рекламних кампаній з метою " Конверсії "
5.Масштабування і оптимізація
6.А / B тестування
7.Кому і з яких питань можна писати в техпідтримку в Facebook
Тема №6. Знайомство з Google Analytics
1.Що таке Google Analytics
2.Установка GA через Google Tag Manager
3.Робота з інтерфейсом, основні параметри
4.Що таке UTM мітки і для чого потрібні
Тема №7. Робота з аналітикою або чому немає продажів
1.Обробка звернень в direct
2.Оцінка якості трафіку в Google Analytics
3.Зона відповідальності SMM менеджера і таргетолога
4.Як зрозуміти, чому таргетинг не працює
Тема №8. Негатив в соц.сетях. Робота з блогерами
1.Види негативу. Можливі джерела негативу: як знайти.
2.Робота з негативом.
3.Співпраця з блогерами (лідери думок, адвокатами бренду і агентами впливу та ін.).
Тема № 9. Завершення курсу. Відповіді на питання.
ЗАПИС УРОКУ З КУРСУ " ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У FACEBOOK, INSTAGRAM"
Переглянути всі відео УЦ Бейсік на каналі YouTube
Відгуки про навчання | Пройти тестування з цього курсу | Список усіх курсів