MS Excel - Експерт для професійного використання

image

Онлайн формат у реальному часі з викладачем

Кількість занять: 10

Кількість годин: 20

Ціна (групове навчання): 3199.00 грн

Ціна (індивідуальне навчання): 8999.00 грн

Дата початку: 25.04.2024

з 19:00 до 21:00

Опис курсу

Курс розрахований для тих, хто планує використовувати Excel як професійний інструмент в щоденній роботі з великими таблицями.

За період навчання ви навчитеся формувати звіт будь-якої складності, вибирати потрібні вам дані по одному або декільком критеріям, виконувати складні обчислення за допомогою функцій, створювати «розумні таблиці» з автопідстроюванням розмірів, автоматичним копіюванням формул, формувати проміжні підсумки, збирати з кілька таблиць (навіть різнотипних!) одну, створювати наочні звіти і будувати діаграми за допомогою зведених таблиць (pivot tables).


Умови навчання:

  • Навчання в класах УЦ або «живе» навчання в форматі онлайн
  • Методичний матеріал
  • Можливість робити відеозапис під час уроку (онлайн формат)
  • Практичні заняття на уроці, засновані на прикладах з життя
  • Живе спілкування з тренером в реальному часі (онлайн формат)
  • Підтримка викладача на період навчання
  • Безкоштовне онлайн тестування


Інформація про викладача:

У НЦ Бейсік курс «Excel» викладають три тренери. Кожен із них має різнобічний досвід (більше 10 років) практичної роботи в Microsoft Excel. За час своєї професійної діяльності вони брали участь у багатьох успішних корпоративних проектах навчання, тому реально знають, які питання можуть виникнути у співробітників різних відділів та напрямків. Вміють знайти підхід до кожного слухача та терпляче пояснювати складні для розуміння теми. Вдало імпровізують, а також імітують завдання та проблеми, які можуть виникнути в житті. Відкуги про викладачів можна почитати тут


Сертифікат

Після закінчення курсу кожен слухач проходить тестування на сайті http://www.basic.com.ua/tests.php   і отримує авторський сертифікат НЦ Бейсик. Детальніше про сертифікати можна прочитати тут


Випускники цього курсу найчастіше записуються на:

Вимоги

Для успішного засвоєння матеріалу курсу, слухачам необхідно володіти навичками роботи в MS Windows і в мережі Інтернет.

Цей курс для

Курс призначений для економістів, фінансистів, аналітиків, менеджерів з продажу, бухгалтерів та інших фахівців, в обов'язки яких входить збір і обробка інформації.

Програма курсу

Тема № 1. Огляд інтерфейсу, введення і форматування даних.

  1. Принципи зберігання даних в Excel.
  2. Призначені для користувача формати.
  3. Ефективні прийоми і трюки при роботі в Microsoft Excel.

Тема № 2. Методи швидкого заповнення даними. Примітки. Гіперпосилання.

  1. Копіювання, переміщення осередків робочої книги.
  2. Спеціальна вставка (транспонування, значення, малюнок і т.д.) Використання спеціальної вставки для розрахунку без формул.
  3. Автозавершення. Використання списку для вибору значень.
  4. Заповнити форму, прогресії.
  5. Списки, створення власних списків.
  6. Примітки в осередках (вставка, редагування, відображення на екрані, друк).
  7. Робота з гіперпосиланням

Тема № 3. Умовне форматування.

  1. Стандартний функціонал умовного форматування. Виділення кольором повторюваних значень в таблиці.
  2. Використання візуалізації для виведення в осередках гістограм, різноманітних значків і колірних шкал.
  3. Диспетчер правил умовного форматування. Редагування правил форматування.
  4. Використання формул і функцій для створення правил умовного форматування.
  5. Пошук осередків з умовним форматуванням.

Тема № 4. Робота з листами робочої книги

  1. Організація робочої книги. Робота з листами: перейменування, вставка, переміщення і копіювання, видалення. 
  2. Структура листа. Одночасне введення даних на декількох аркушах.

Тема № 5. Захист даних в Microsoft Excel.

  1. Установлення пароля для відкриття книги.
  2. Приховування формул.
  3. Захист листа від змін. Вибірковий захист діапазонів. Захист структури книги.

Тема № 6. Обчислення в Microsoft Excel

  1. Створення елементарних формул.
  2. Копіювання формул.
  3. Типи помилок у формулах, виправлення формул.
  4. Відносні, абсолютні, змішані посилання.
  5. Використання в формулах даних з інших аркушів - віддалені посилання. Тривимірні формули.
  6. Трасування формул. Впливаючі та залежні осередки.

Тема № 7. Функції.

  1. Майстер функцій.
  2. Автосума (SUM, AVERAGE, COUNT, MIN, MAX)
  3. 3. Математичні та статистичні функції. Функції підсумовування за одним і кількома критеріями (SUMIF, SUMIFS). Функції підрахунку за одним і кількома критеріями (CONCATENATE (CONCAT), COUNTIFS). Функції усереднення (AVERAGEIF, AVERAGEIFS)
  4. Текстові функції (об'єднання даних - &, CONCATENATE (CONCAT). Функції MID, LEN, подання інформації в правильному виді: TRIM)
  5. Функції дат: обчислення стажу, віку, періоду експлуатації DATEDIF, обчислення кількості робочих днів у тимчасовому періоді NETWORKDAYS.
  6. Логічні функції (IF, OR, AND, IFERROR).
  7. Вкладені функції.

Тема № 8. Робота з діаграмами.

  1. Побудова, редагування діаграм.
  2. Типи та види діаграм.
  3. Форматування діаграм.
  4. Типові діаграми (гістограми, графіки, кругові тощо).
  5. Комбіновані діаграми.
  6. Діаграми з двома осями.
  7. Спарклайни.

Тема № 9. Вивід документа на друк. Оформлення сторінок.

  1. Комфортне представлення даних на екрані. Закріплення областей (рядків, стовпців).
  2. Підготовка робочої книги до друку. Режими Розмітка сторінок та Сторінок.
  3. Налаштування параметрів сторінки: встановлення полів, зміна орієнтації сторінки, друк наскрізних рядків (стовпців), друк сітки, заголовків. Розриви сторінок. Область друку.
  4. Друк документа. Друк частини таблиці. Друк діаграм.

Тема №10. Фільтрація і сортування даних.

  1. Сортування даних. Просте і багаторівневе сортування даних. Сортування за кольором. Параметри сортування.
  2. Фільтрація даних. Відбір за значенням, за форматом, за умовою. Числові, текстові, фільтри за датою. Відбір найбільших і найменших значень. Фільтрація даних у вмісті активного осередку.

Тема № 11. Робота з великими таблицями. Упорядкування та підсумовування даних.

  1. Інструмент. Проміжний підсумок.
  2. Групування і структура. Групування по стовпцях і рядках. Робота з кнопками управління. Багаторівневе групування інформації.
  3. Консолідація даних - об'єднання даних з декількох таблиць в одну.
  4. Видалення дублікатів
  5. Текст за стовпцями. Майстер розбору текстів.
  6. Автоформатування таблиць. "Розумна" таблиця Excel: створення, редагування, форматування.

Тема № 12. Функція VLOOKUP (російською ВПР, ГПР). Функції роботи з масивами.

  1. Використання функції VLOOKUP для пошуку та підстановки даних.
  2. Придушення помилок #Н/Д за відсутності значень.
  3. Функція SUMPRODUCT (російською СУММПРОИЗВ).

Тема № 13. Зведені таблиці

  1. Створення зведених таблиць.
  2. Застосування стилів для швидкого форматування звіту. Форматування числових полів.
  3. «Обертання» зведених таблиць.
  4. Налаштування полів зведеної таблиці.
  5. Створення динамічних діаграм з використанням зведених таблиць.
  6. Фільтрація даних: фільтри, зрізи.

Тема № 14. Макроси. Автоматизація виконання завдань за допомогою макросів.

  1. Запис макросів з допомогою макрорекордера.
  2. Створення керуючих елементів для запуску макросів.
  3. Вставка готового коду у файл.

Тестування