Опис курсу
Курс розрахований для тих, хто планує використовувати Excel як професійний інструмент в щоденній роботі з великими таблицями, а також для тих, хто вже працює з Excel і хоче упорядкувати свої знання , навчитися швидше виконувати рутину роботу з даними та підвищити свої знання до більш високого рівня.
У цьому курсі Ви навчитеся формувати звіти різної складності, виконувати складні обчислення за допомогою популярних функцій, будувати діаграми за допомогою зведених таблиць (pivot tables).
Умови навчання:
- Навчання в класах УЦ або «живе» навчання в форматі онлайн
- Методичний матеріал
- Можливість робити відеозапис під час уроку (онлайн формат)
- Практичні заняття на уроці, засновані на прикладах з життя
- Живе спілкування з тренером в реальному часі (онлайн формат)
- Підтримка викладача на період навчання
- Безкоштовне онлайн тестування
Інформація про викладача:
У НЦ Бейсік курс «Excel» викладають три тренери. Кожен із них має різнобічний досвід (більше 10 років) практичної роботи в Microsoft Excel. За час своєї професійної діяльності вони брали участь у багатьох успішних корпоративних проектах навчання, тому реально знають, які питання можуть виникнути у співробітників різних відділів та напрямків. Вміють знайти підхід до кожного слухача та терпляче пояснювати складні для розуміння теми. Вдало імпровізують, а також імітують завдання та проблеми, які можуть виникнути в житті. Відкуги про викладачів можна почитати тут
Сертифікат
Після закінчення курсу кожен слухач проходить тестування на сайті http://www.basic.com.ua/tests.php і отримує авторський сертифікат НЦ Бейсик. Детальніше про сертифікати можна прочитати тут
Випускники цього курсу найчастіше записуються на:
Курс призначений для економістів, фінансистів, аналітиків, менеджерів з продажу, бухгалтерів та інших фахівців, в обов'язки яких входить збір і обробка інформації.
Тема № 1. Огляд інтерфейсу, введення і форматування даних.
- Принципи зберігання даних в Excel.
- Призначені для користувача формати.
- Ефективні прийоми і трюки при роботі в Microsoft Excel.
Тема № 2. Методи швидкого заповнення даними. Примітки. Гіперпосилання.
- Копіювання, переміщення осередків робочої книги.
- Спеціальна вставка (транспонування, значення, малюнок і т.д.) Використання спеціальної вставки для розрахунку без формул.
- Автозавершення. Використання списку для вибору значень.
- Заповнити форму, прогресії.
- Списки, створення власних списків.
- Примітки в осередках (вставка, редагування, відображення на екрані, друк).
- Робота з гіперпосиланням
Тема № 3. Умовне форматування.
- Стандартний функціонал умовного форматування. Виділення кольором повторюваних значень в таблиці.
- Використання візуалізації для виведення в осередках гістограм, різноманітних значків і колірних шкал.
- Диспетчер правил умовного форматування. Редагування правил форматування.
- Використання формул і функцій для створення правил умовного форматування.
- Пошук осередків з умовним форматуванням.
Тема № 4. Робота з листами робочої книги
- Організація робочої книги. Робота з листами: перейменування, вставка, переміщення і копіювання, видалення.
- Структура листа. Одночасне введення даних на декількох аркушах.
Тема № 5. Захист даних в Microsoft Excel.
- Установлення пароля для відкриття книги.
- Приховування формул.
- Захист листа від змін. Вибірковий захист діапазонів. Захист структури книги.
Тема № 6. Обчислення в Microsoft Excel
- Створення елементарних формул.
- Копіювання формул.
- Типи помилок у формулах, виправлення формул.
- Відносні, абсолютні, змішані посилання.
- Використання в формулах даних з інших аркушів - віддалені посилання. Тривимірні формули.
- Трасування формул. Впливаючі та залежні осередки.
Тема № 7. Функції.
- Майстер функцій.
- Автосума (SUM, AVERAGE, COUNT, MIN, MAX)
- 3. Математичні та статистичні функції. Функції підсумовування за одним і кількома критеріями (SUMIF, SUMIFS). Функції підрахунку за одним і кількома критеріями (CONCATENATE (CONCAT), COUNTIFS). Функції усереднення (AVERAGEIF, AVERAGEIFS)
- Текстові функції (об'єднання даних - &, CONCATENATE (CONCAT). Функції MID, LEN, подання інформації в правильному виді: TRIM)
- Функції дат: обчислення стажу, віку, періоду експлуатації DATEDIF, обчислення кількості робочих днів у тимчасовому періоді NETWORKDAYS.
- Логічні функції (IF, OR, AND, IFERROR).
- Вкладені функції.
Тема № 8. Робота з діаграмами.
- Побудова, редагування діаграм.
- Типи та види діаграм.
- Форматування діаграм.
- Типові діаграми (гістограми, графіки, кругові тощо).
- Комбіновані діаграми.
- Діаграми з двома осями.
- Спарклайни.
Тема № 9. Вивід документа на друк. Оформлення сторінок.
- Комфортне представлення даних на екрані. Закріплення областей (рядків, стовпців).
- Підготовка робочої книги до друку. Режими Розмітка сторінок та Сторінок.
- Налаштування параметрів сторінки: встановлення полів, зміна орієнтації сторінки, друк наскрізних рядків (стовпців), друк сітки, заголовків. Розриви сторінок. Область друку.
- Друк документа. Друк частини таблиці. Друк діаграм.
Тема №10. Фільтрація і сортування даних.
- Сортування даних. Просте і багаторівневе сортування даних. Сортування за кольором. Параметри сортування.
- Фільтрація даних. Відбір за значенням, за форматом, за умовою. Числові, текстові, фільтри за датою. Відбір найбільших і найменших значень. Фільтрація даних у вмісті активного осередку.
Тема № 11. Робота з великими таблицями. Упорядкування та підсумовування даних.
- Інструмент. Проміжний підсумок.
- Групування і структура. Групування по стовпцях і рядках. Робота з кнопками управління. Багаторівневе групування інформації.
- Консолідація даних - об'єднання даних з декількох таблиць в одну.
- Видалення дублікатів
- Текст за стовпцями. Майстер розбору текстів.
- Автоформатування таблиць. "Розумна" таблиця Excel: створення, редагування, форматування.
Тема № 12. Функція VLOOKUP (російською ВПР, ГПР). Функції роботи з масивами.
- Використання функції VLOOKUP для пошуку та підстановки даних.
- Придушення помилок #Н/Д за відсутності значень.
- Функція SUMPRODUCT (російською СУММПРОИЗВ).
Тема № 13. Зведені таблиці
- Створення зведених таблиць.
- Застосування стилів для швидкого форматування звіту. Форматування числових полів.
- «Обертання» зведених таблиць.
- Налаштування полів зведеної таблиці.
- Створення динамічних діаграм з використанням зведених таблиць.
- Фільтрація даних: фільтри, зрізи.
Тема № 14. Макроси. Автоматизація виконання завдань за допомогою макросів.
- Запис макросів з допомогою макрорекордера.
- Створення керуючих елементів для запуску макросів.
- Вставка готового коду у файл.
Тестування